AnitavanZandvoort.reismee.nl

Wat heb ik GE-NO-TEN !!!

Deze laatste blog heb ik geschreven op mijn laatste dag in Australie, toen ik alles nog eens de revue liet passeren...

Wat heb ik GE-NO-TEN !!!

Ik heb ZO genoten van de sfeer hier in Australië; de vriendelijkheid, behulpzaamheid, geduld, oprechte interesse, veiligheid. Kortom deze sfeer geeft meer levensvreugde...
Ik zou willen dat iedereen de mogelijkheid krijgt om zoiets zelf te ervaren.

Ik vond het geweldig om kennis te kunnen en mogen maken met het gezin van Iris. Met Jodie en Chris met wie Iris zo goed overweg kan. Met Nicholas en Patrick, die ik zal missen hoe gek dat ook klinkt. Ik heb ze maar een paar keer gezien, maar toch. Leuk om gezien te hebben hoe Iris met hen omgaat en hoe leuk ze het samen hebben. Fijn ook om te kunnen zien in welke sfeer en omgeving Iris nu woont en werkt. Om te kunnen zien wat het met haar doet. Om kennis te hebben mogen maken met haar vriendinnen Alina enMackenzie.

Wat ik ook geweldig heb gevonden zijn de bomen hier. Ja ik weet het, het klinkt vreemd maar ik heb steeds de neigingom in zo'n boom te klimmen, lekker relaxed zitten met een boek en een kop thee. Speels, vrij en vrolijk.....
(En dan bedoel ik natuurlijk niet de bomen die zo hoog zijn als wolkenkrabbers haha.)

De stranden, de zee, de zon, de wolken, de lucht .... wat een geweldige kleuren. Wat een geweldige uitzichten.

Een helikoptervlucht gedaan en kangoeroes en koala's in het wild gezien, wat wil je nog meer?

Jongens, jongens wat heb ik genoten van deze reis! Ik heb zoveel gezien, zoveel meegemaakt, zoveel genoten, zoveel dingen gedaan die ik nooit eerder heb gedaan. Wat een waardevolle ervaring!
Ik merk dat ik er emotioneel van word. Ik zit nu bij "Brioche by Philip" dit blog te schrijven en er lopen tranen over mijn wangen, de bediening komt vragen of alles wel goed is. En ja, dat is het!
Ik ben gewoon ZO blij dat ik dit heb mogen en kunnen doen!

De lezers van mijn blogs bedankt voor jullie reacties, onder de blogs of via de whatsapp. Mijn collega s en Nico bedankt voor het negeren van alle schrijffouten . En voor wie het soms wat teveel info was; er waren er onder jullie die graag zoveel mogelijk wilden weten, dus de info die teveel was, was speciaal voor hen.

Mijn familie thuis , inclusief Leander, bedankt dat jullie mij lieten gaan. Al hadden jullie eigenlijk geen keus (knipoog)

En tot slot;
Iris...dankjewel voor jouw keuze om naar Australië te gaan! Zonder jou was ik hier nu niet geweest. Thanks,...... love you!

Reacties

Reacties

Angela

Fijn om te horen dat je zo hebt genoten. Eindelijk iemand die deze liefde voor dit land met mij kan delen.

wendy

Echt super Anita dat je er zo van genoten hebt. Deze ervaring neemt niemand je meer af! En Iris, als je dit leest, geniet nog even van al het goeds " Down Under"!

X Wendy

Yvonne

Wat een ervaring! En met deze blogs een mooi reisdocument om te bewaren. Mooie tijd om op terug te kijken.
Goede reis terug en geniet thuis nog even na van al dit moois.
Groetjes, Yvonne.

Anita

Ik ben ondertussen thuis; ik kon het blog niet eerder plaatsen...

Astrud

Lieverd dit nemen ze je niet meer af..en laten we alkemaal hier ook weer wat toleranter en fatdoenlijker worden..tot gauw Liefs van ons

Ingrid

Australië is en blijft een bijzonder land! De herinneringen blijven je altijd bij! Het kost wel wa, maar dan hedde ok iets -:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!