AnitavanZandvoort.reismee.nl

Laatste losse opmerkingen

Laatste losse opmerkingen

Ik sprak een man die met Oud&Nieuw op een partyboot had gezeten in Sydney Harbour. Ze kregen een vijfgangendiner, drinken en muziek. Hij had zijn kaartjes daarvoor al in september gekocht en toen kostten ze $750 per persoon. Een vrouw die ze later had gekocht betaalde $2.000.....
Kaarten bij het Operahousse waren $600 zei hij. Misschien was het bedrag dat ik doorgekregen had in euro's.

Ik heb in Melbourne meer zwervers gezien dan in Sydney. Hier hebben ook meer zwervers een hond,. Dat zag ik in Sydney niet. Kan toeval zijn natuurlijk.

Blijkbaar zijn er in Australië bedrijven die het salaris wel maandelijks uitbetalen ipv wekelijks of twee wekelijks.

Het is me in al die tijd in Australië niet gelukt om een voetgangersoversteekplaats over te steken tijdens het groene licht. In het gunstigste geval was ik drie-kwart, anders op de helft.
In Sydney dacht ik nog dat ze op de hardlopers afgesteld stonden maar ik heb in Melbourne geen sporters gezien. Ondanks dat de mensen uit Melbourne fanatieke sporters zijn.

In Sydney zag je veel mensen in sportkleding lopen. Eigenlijk bijna alleen vroueen nu er over nadenk. En ik kan ze ook geen ongelijk geven. Als ik zo mooi bruin was en zo n prachtig figuur had deed ik ook een superstrak hardloopbroek aan!
In Melbourne lopen de vrouwen met een rok waarvan de tailleband in hun taille zit. Hoe verrassend, knipoog. Dat betekent dat hun buik , en dan bedoel ik BUIK goed, en dan bedoel ik HEEL GOED uitkomt.
Ik zie toch liever de hardloopbroeken.

Blijkbaar is of was er rivaliteit tussen Sydney en Melbourne. Helaas voor Melbourne wint Sydney met de populariteit van de brug.
Melbourne wint wel op de volgende punten betreffende hun brug;
- hun brug is twee keer zo lang
- hun brug heeft twee keer zoveel doden geeist. Maar of dat nou zo positief is?

Een veel geboorde uitspraak in Melbourne is "no worries"

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!