AnitavanZandvoort.reismee.nl

Dinsdag 29 december

Dinsdag 29 december Pylon Lookout en Balmoral Beach

Vandaag ga ik met Iris, Alina en Mackenzie naar de Pylon Lookout op The Bridge in de haven en naar Balmoral Beach in Mosman.

Ik neem de trein van 10.30 uur naar Wynyard en een half uurtje later tref ik daar alle dames aan.
De weg naar Pylon Lookout die Mackenzie ons laat lopen is er een met veel trappen. Op zich prima, dan verbranden alle calorieen van het lekkers in Australië haha. Maar de Pylon Lootout zelf heeft er ook nog een 265. We bekijken eerst een film over de bouw van de brug. Het uitzicht is prach-tig. Je kijkt over de hele haven. Het weer is super, zon en al 21 graden. Dus extra mooi voor de foto's

Na de nodige foto's en selfies gaan we met de bus naar Balmoral Beach. Een ritje van 30 minuten. Daarna nog 20-25 minuten lopen naar het strand. Weer een geweldig strand..... Aan dit strand woont Mackenzie, haar bazin is een single moeder en woont in een kapitaal huis met zwembad aan Balmoral Beach. Mackenzie rijdt in een splinternieuwe BMW met leren bekleding. De "oude" BMW is door de vorige aupair in elkaar gereden. Dat was toen in het nieuws omdat die auto op zijn kant lag. Mackenzie heeft duidelijk de rijkste baas, maar helaas ook de slechtste band met haar bazin. En dat is toch het belangrijkst.

Er is bij dit strand ook een leuk eilandje met gras. Heerlijk om daar in de schaduw van de bomen te zitten. Na een tijdje halen we Fish & Chips. Wel opletten want de vorige keer jatte een meeuw de Fish van Mackenzie haar bord haha.
Het is heerlijk weer om op het strand te liggen (23graden). Iris moet op tijd terug zijn om het huis op te ruimen (het is een groot huis, dus ze doet het in fases, slim!) dus wij blijven er maar een half uurtje. Alina en Mackenzie blijven heerlijk liggen. Alina is zoals gezegd 19, Mackenzie is al 29. Best oud voor een aupair toch?

De bus naar Chatswood duurt 45 minuten. Ik zie dat Mosman veel meer winkels heeft dan Manly. Ik zie ook een geweldige spreuk bij een kerk ; iets wat neerkwam op " alleen de Kerstman heeft een magisch voertuig" en daaronder "Niet drinken en rijden"

Iris neem in Chatswood de bus naar huis. Ze moet nl om 18.00 uur haar gezin ophalen op het vliegveld. Ook nog eens in de enorm grote auto van Chris (soort jeep). En de garage en het schuine pad waar ze achteruit uit moet rijden is nog smaller! Dus beter op tijd vertrekken haha.
Ik ga het winkelcentrum Westfield verkennen. Dat is zo groot dat Iris en Alina in het begin ook de weg kwijt waren. Maar ik moet zeggen; hetbgaat goed; ik verdwaal niet.... Ik doe nog wat boodschappen bij Woolworth, neem de trein naar Roseville en ben om 18.30 uur thuis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!