AnitavanZandvoort.reismee.nl

Ein-de-lijk alles geboekt

Hallo allemaal,

Het is bijna zover; ik vertrek naar Australie om Iris te gaan opzoeken! Voor het eerst in mijn leven alleen op pad, een weekend alleen weg is al een "no go" voor mij, dus ik ben benieuwd. Maar.... ik heb er ook zin in!

Het had nog wel wat voeten in aarde om te besluiten waar ik zou verblijven in Australie. Het stond al vast dat ik twee weken als houssesitter op een huis met kat in Roseville zou passen. (20 minuten bij Iris vandaan). Daarvoor had ik een week aan de kust geboekt; in Manly (een uur met de bus bij Iris vandaan). Maar na de housesitting had ik nog een aantal dagen over. Melbourne leek het meest voor de hand liggend , maar ik wilde liever iets totaal anders. Dus naar Cairns, maar dat bleek te suptropisch in deze tijd. Toen dacht ik aan Fraser Islands, daarna Whitsubday Islands en Lord Howe Island. Ik heb zelfs nog gekeken naar Fiji. Fiji was te duur; € 1.000 per nacht zonder vlucht........dus die optie was snel geen optie meer :-). Op de Unesco werelderfgoedlijst staan Fraser Islands en Lord Howe islands dus dat leek me wel super om dat te gaan bekijken. Maar toen bedacht ik me dat dat niet zo gezellig is in mijn uppie dus werd het toch de grote stad Melbourne ;-) Dus ei-de-lijk zijn alle vluchten, hotels en appartement besproken. Zucht.

Nu nog een aantal randzaken regelen en dan kan ik gaan denken aan het vertrek. Aan de zon, het strand, de zee.... En aan de ontmoeting met Jodie en Chris en natuurlijk aan het knuffelen met....IRIS!

Iris, here i come

Reacties

Reacties

Yvonne

Ik ben benieuwd naar je verhalen. Lijkt me een geweldige reis te gaan worden. Ben stiekem ook wel jaloers!
Veel succes met de laatste voorbereidingen en een hele goede reis. Groetjes aan Iris.
Groetjes, Yvonne.

angela

Ik zou zo met je meegaan. Je zult het super vinden. Have fun and say hi to skippy and flipper for me.

Wendy

Anita,

Wat leuk! Leuk voor jou en ook voor Iris. Lange reis, maar een mooie belevenis en superervaring lijkt me. Succes met de voorbereidingen en ik ga je volgen via deze blog. Goede reis alvast.

X Wendy

JP

Veel plezier "Down Under"

Ingrid

Goede reis! Je gaat daar samen met Iris een geweldige tijd tegemoet! Veel plezier! X

Leander

Heeeeeeel veel plezier liefie down under.
We zullen je missen.

Liefs,
Leander, Pepper en Salt.
XxX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!